PanaPRO to intuicyjny i łatwy w obsłudze program, który powstał, aby usprawnić działanie Twojego Call Center. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom pomoże Ci zwiększyć wydajność oraz obniżyć koszty. Od teraz wszystkie narzędzia niezbędne do obsługi i nadzorowania systemu call center są dostępne w jednym miejscu. PanaPRO daje Ci pełną kontrolę nad swoim systemem. Możesz szybko wyeliminować błędy, wprowadzić nowe ustawienia i zasady, które zoptymalizują Twoją pracę i pomogą Ci w pełni korzystać z możliwości jakie daje perfekcyjnie działający system call center.

Aplikacje

  • PanaPRO Analizator
    • Statystyki ogólne
    • Statystyki agentów
    • Statystyki zadań

 

Analizator

  • PanaPRO Konsola
    • Liczniki połączeń
    • Statusy Agentów
    • Zdalny Login/out

 

Konsola

  • PanaPRO Agent
    • Informacje o rozmówcy
    • Notatki
    • Historie połączeń
    • Klawisze DSS
    • Sterowanie telefonem

 

Agent

  • PanaPRO Dialer
    • Import numerów
    • Kampanie
    • Harmonogram
    • Typ dialera AUTO

 

Do pobrania Adobe-PDF-Logo
Prezentacja_PanaPRO.pdf

Karta PanaPro_CC.pdf
Karta PanaProCTI.pdf

Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem oferty to prosimy o wysłanie : Zapytanie ofertowe